Orka

Jag lovade att blogga igår och jag lovade att göra det idag också, men orkade inte igår och energin är nere på noll idag med =/.
Börjar bli sjuk tror jag, kanske inte så konstigt så mycket man hålls hela tiden så det är nog inte så konstigt att kroppen börjar säga ifrån, se om det bryter ut eller om det håller sig lite sådär hela tiden.

Ska försöka ge mig på att blogga imorgon, har lite bilder att visa och lite att skriva om så hoppas energin finns att orka imorgon =).

HejHopp nu ska jag fara mot jobbet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja visst hela 4 år i februari har vi haft honom :) Det gå alldeles för fort! Han blev lite "gammal" när Zero kom, men det är full fart på dom!



Hoppas du kryar på dig fort!!

2010-12-15 @ 09:01:48
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0