Saffran


(bild hittad på google)

Jag rent ut sagt ÄLSKAR saffran med stora bokstäver, men ( jag vet det finns alltid ett men ), varför måste det vara äckliga j*vla russin i det mesta som innehåller saffran ??

Jag har hittat en mack som gör lussekatter utan russin i, okej ett par ögon är det allt, men de går att pilla bort. Den macken är välbesökt på vintrarna för min del när jag kör Göteborg.
Köper mer än gärna lusse fikabröd UTAN russin OM jag hittar det.

Bland det värsta jag vet är när man blir bjuden på fika och blir tilldelad en lussekatt eller liknande med russin i överallt, går inte ens att försöka äta utan den blir liggande.

Russin och katrinplommon är bland det VIDRIGASTE jag vet. Det är ju bara att titta på skiten, inte f*n skulle jag vilja stoppa det skiten frivilligt i munnen. Blää


(bild hittad på google)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och jag som ÄLSKAR både katrinplommon och russin, katrinplommon mest i mat dock, späckad i en stek eller i järpar eller ngt annat gott. :)



men jag har aldrig russin i mina degar eftersom maken tycker som du. :) Fast ett öga eller två i lussekatten blir det ju, det är ju enkelt att pilla bort. ;)

2010-12-07 @ 15:22:22
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0