Tandläkaren



Jag har en tid hos tandläkaren på torsdag 14.50. Missade helt förra tiden, men min snälla tandläkare sa att jag inte behövde betala något för att jag missade tiden om jag tog en ny tid, så självklart tar man en ny tid då.

Jag har aldrig haft problem med att gå till tandläkaren, har haft så mycket hål i mina tänder så kan inte ens hålla räkningen, däremot har jag aldrig haft tandsten.

Vet många som har tandläkarskräck, måste vara bra jobbigt för dem =(. Enda jobbiga jag kan tycka är när de proppar i en jäkla massa skit i munnen när det ska lagas tänder och man får spott i svalget och kan inte svälja, då kan jag lätt få små panik, men annars gör det mig inget.
Eller jo, priset !! Hutlöst juh.

Vet redan nu att jag troligen har ett hål och en spricka i 2 tänder =/, Hoppas verkligen det inte är så farligt så det kommer kosta skjortan. Har liksom inte riktigt råd med detta nu efter vattenpumpen, bilarna, renoveringen och allmänt trassel i ekonomin, men det ordnar sig, det gör det alltid =).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller tummarna för att tandläkaren inte ruinerar dej totalt! ;)



Sv; Jag lovar härmed dyrt och heligt att aldrig bjuda dej på katrinplommon. :) Inte ens en liten gnutta.

2010-12-07 @ 15:46:34
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0