Underbara Rut



Superfina Rut =). Jag funderar mer och mer för varje dag som går att betäcka henne, men jag vet inte. Vill ha en egen fölunge någon gång i livet och nu har jag ett toppensto enligt mig.
Visst har hon inte toppstam, men det är inte det jag vill åt om jag ska ta fölunge utan ett extremt bra psyke och snygg exteriör, och det har verkligen Rut. Så skulle man hitta en hingst med bra psyke så kan det bara bli en bra fölunge för mig ;).

Tror Rut mår ganska okej nu, men så jäkla trist att det är som det är hemma så att man aldrig kommer ut och motionerar henne ( även Ari för den delen ). Tror denna dam skulle må ännu bättre om hon fick komma ut och röra på sig, det är ju inte så at hon magrar av att bara stå, hehe. Och så tycker hon det är ganska trist att bara vara jämt.

Hoppas på att jag kan bli frisk snart, att allt detta strul överallt ska ge sig så man får energin tillbaka att hållas med dem båda =).
Och det som vore pricken över i:et är om jag får tag i någon som vill göra mig sällskap ute i skog och mark.
Ingen som nappat på annonsen som jag la ut, var 3 intresserade först, men nu ingen.
Undra om det är för att det är vinter, fel ras eller bara allmänt trist att rida/köra i skogen.

Enda jag vill ha är ju sällskapet ut så man får energin tillbaka och att hästarna kan få gå ut tillsammans.
Jag vill inte ha något betalt och inte heller någon hjälp som jag kräver, utan rent sällskap.
Men men tydligen är det något som är galet, kanske hittar jag någon, någon gång =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0