Väntar

Min gubbe har vart på julbord med jobbet och sedan givetvis hamnat på krogen, fast han sa att det inte är rolig där så han skulle inte gå dit.
Men jag känner han bättre än vad han känner sig själv, lätt för grupptryck, japp det är han det.

Klockan börjar närma sig 01.00 och jag vill sova. Vill hinna med en del imorgon. Hade tänkt hinna med mockning, köra en av hästarna innan klockan 10.30 då jag ska ut och gå med en granne. Sedan fortsätta köra den andra hästen eller rida den.
Och efter det ville jag städa överallt i ett par - tre timmar sådär. Sedan laga god mat och slöa, men icke sa nicke. Dagen blir helt förstörd nu tack vare att jag får hämta han sent.

Han kan inte ens svara på när han ska bli hämtad. Visst det är kul för han att vara ute med kompisar, men jag kan lätt bli frustrerad då min dag går åt skogen och jag vill verkligen hinna med mina hästar för en gångs skull.

Men men inte vara ego nu..

Kommentarer
Postat av: Lina Nyberg

opålitliga karlar ;) men som tur har du ju mig som sällskap än så länge :D



och tack så hemskt mycket för alla komentarer och komplimanger! :D

2010-12-11 @ 01:03:14
URL: http://trailergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0