Alla stjärtarnas dag

Jag har nog aldrig riktigt förstått mig på Alla hjärtans dag. Okej jag är nog en sådan där tråkig människa som inte är mycket för att fira över huvudtaget. Påsk till exempel, helt meningslöst.! Enda som kan vara riktigt kul är de riktigt små ungarna som är ordentligt utklädda, såå söta =)!.

Enda högtiderna vi riktigt firar är julen speciellt, den är viktigast och nyår kan vi också fira. Men tycker egentligen inte det är något märkvärdigt med nyår heller. Julen gillar jag för då umgås oftast hela familjen och det är väldigt trevligt..

Alla Hjärtans dag - meningslöst Påsk- meningslöst, men gött med långledig helg. Midsommar- kan vara riktigt trevligt emellanåt.
Helloween- meningslöst Julen- mycket trevlig Nyår- kan vara trevligt emellanåt också.

Har jag glömt någon högtid?. vad anser ni om högtiderna vi har här i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0