Fina Fina Bubbi Trubbi <3



Denna bild älskar jag verkligen hur mycket som helst!!. Inte lätt att ta fina bilder på han i snön, Bubba är ganska gräddvit, ser nästan skitig ut. Men detta kort blev jättefint enligt mig =).
Ska be Håkan redigera bilden en aning, sedan ska jag skicka detta bland annat på förstoring.

Ska skicka iväg en hel del bilder på förstoring och sedan sätta upp det på en och samma vägg, sådant tycker jag är snyggt och väldigt personligt.
Har redan skickat iväg min älsklingsbild på Maja och Håkan ( se nedan). Och den blev riktigt bra så hoppas att de andra också kommer bli det =).



Fina fina älskade Maja, går inte en enda dag utan att jag tänker på dig och saknar dig något enormt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0