Helgen



I fredags efter jag vaknat och sådär så hämtade jag upp Sandra, åkte sedan till Willys för att handla lite mat. Gick även in på Marieberg och träffade mor och Janne där. Vi fikade ihop, väldigt goda och stooora negerbollar har de på ett fik där inne och det måste bara ätas när man fikar där =D.
Åkte hem och gjorde inte direkt mycket.

Lördagen så körde vi ut med Ari, var ute 45min blev väldigt mycket skritt, men en del trav med. Han tycker det är skitroligt att få komma ut, man ser det på hela han. Han trampar på så man tror marken ska gå sönder och öronen är så spetsade framåt som det bara går. Så kul att se han så glad =)

På kvällen tittade vi på filmen " Prinsessan och grodan" = MYCKET DÅLIG !!!!! var fasiken som en musikal typ, de sjöng hela tiden, va inte alls sådär rolig som jag trodde den skulle vara. Vi båda blev mycket besvikna =/.
Spela lite kort och hade allmänt trevligt.



Söndagen så körde vi ut med Ari igen, körde runt 1timme. Ganska mycket trav blev det både frivilligt och ofrivilligt, han är som sagt HET och PIGG =) !!. Vi höll på att köra fast i en snödriva hemma på gården när vi skulle iväg, Ari gick rätt in i den innan jag hann styra undan, det var när jag precis hoppa i vagnen så han fick allt ta i när han drog oss loss därifrån, knäppishäst!!.

Måste nog införskaffa 2par glasögon ( ett till med och ett till med passagerare ) till att köra med, det bara flög snöstyltor all världens fart när han sprang. Yr även lössnö med så man ser knappt inget.
Blev en hel del galopp för han också, det blir för jobbigt för han att trava sakta så då tar han till galoppen. det blir nog ändring på det när musklerna börjar komma tillbaka =).

Bilderna ovan är från i söndags, ganska så jäkla svettig, mest för att han har stressat. Han ville att selen snabbt skulle av så han fick klia sig. Dock tyckte han inte om mig för jag satte på han ett täcke när han skulle ut, det ville inte han för han ville rulla sig =).

På kvällen åt vi isterbandslåda och sedan skjutsade jag hem Sandra. Håkan hade satt Spiderman 3 på paus tills jag kom hem vilket är väldigt onödigt då jag inte ens gillar Spiderman, men men snäll som man är så tittade jag ändå =D.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en kul helg! <3

2010-02-08 @ 19:26:34
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0