Lovefilm.se

Om ingen visste det så är jag med i något som kallas Buzzador. Där får man emellanåt chansen att testa på olika saker och berätta för vänner/bekanta om vad man tycker om det för att sedan i slutet göra sin slutrapport till buzzador vad man tyckte om allting. Sugen på att bli medlem, allting medlemskap är gratis, gå in på : www.buzzador.com och anmäl dig om du blev intresserad =).
Jag har fått testat på Proviva Female, en router som heter Wippies, storytel och nu har jag fått erbjudande att testa på Lovefilm.

Lovefilm är nordens största on-line dvd uthyrning och det är så smidigt så det inte är sant, man registrerar sig, väljer bland 17.000 olika titlar, ( hittills har de haft allting jag sökt på ), filmerna man valt läggs i sin egen filmlista.
Efter man valt skickas filmerna hem med A-post i i din brevlåda, du ser dem och sedan lägger du tillbaka dem i samma kuvert som du fick dem i och lägger dem på en vanlig brevlåda så skickas dem tillbaka och all frakt är Gratis.
Kostar en månadsavgift för att hyra och det finns 5 olika exempel beroende på hur mycket man tittar.
Finns från 49 kr/mån till 249kr/mån skillnaden mellan dessa 2 är att den billigaste får du bara ha 2filmer hemma samtidigt och endast hyra 2filmer i månaden, men kollar man inte mycket på film är det bra.

Den dyraste är att du får ha 3 filmer hemma samtidigt, men du får hyra hur många du vill i månaden.

Filmerna får man ha hemma hur länge man vill, bara man är medlem och betalar för sig, men på alla olika abonnemang får man bara ha ett visst antal hemma samtidigt, men bara att titta, skicka iväg och få hem nya 1-2dgr senare =). !!!
Jag tycker det är hur smidigt som helst, har fått hem 2 filmer jag tittat på och ska skicka iväg dem idag och hoppas på nya senast onsdag =) !!

Blev ni sugna på det eller nyfikna?? . Gå in på WWW.LOVEFILM.SE




Kommentarer
Postat av: sofia

Jag provade det där för ett tag sen men fick aldrig dom jag hade högst på listan så att säga. Utan fick mina sistaval. Så jag sa upp det och beslöt mej för att fortsätta hyra på macken istället. :)

2010-02-22 @ 11:41:44
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0