Nyfikna



*åh nu kommer matte med höpåsen och vattentunnan, det måste underökas*
Ari har blivit så mycket bättre med allt, denna tunna var han livrädd för förut, han stack så fort han hörde ljudet av den, men nu står han kvar, jag till och med kör på han ibland för att han inte flyttar sig =). Älskar alla framsteg han gör i mina ögon.



Felice däremot är absolut inte rädd för något. Första gången jag kom med tunnan fick jag köra på henne flera gånger innan hon flyttade sig ett steg =). Nu för tiden när man kommer med tunnan ska hon dricka vatten direkt ur innan man hällt det i baljan och så ska hon slicka på locket, måste undersökas överallt =). Nyfiken och orädd för typ allt!.

Kommentarer
Postat av: Sandra

:) Så kul att han gör framsteg!

Kommer bli kul att vi skall köra honom i helgen. :)

2010-02-04 @ 17:14:33
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0