Saknad


Saknaden av denna dam är stor. Stort stort hål i hjärtat är det. Trodde faktiskt inte ,hur elakt det än låter, att jag skulle sakna henne så mycket som jag gör. Hon var den absolut snällaste häst man kan ha. Ibland när lata Fia inte orkade gå runt henne så kröp jag under magen på henne, hon gjorde aldrig något.

Min fina fina Daniella Ison, kallad Dani. Saknar hennes försök till gnäggning, saknar att folk frågar vad det är som låter ute i hagen och jag får säga att det bara är Daniella som brunstar och låter sådär då =).
Saknar hennes otroligt fina huvud, hennes snällhet. Hon som alltid kom vad det än var..
Saknar hela henne :'(.







Vandra vidare på de evigt gröna ängarna min älskade Daniella !
Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

:'(

2010-02-20 @ 13:59:55
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0