Spider cat



Robin är ganska känd för att vara ännu jävligare mot mina djur än vad jag är.. Som här lekte han Spider Cat med Bubba. Ni som sett The Simpsons movie fattar det roliga med det hela där Homer leker Spider Pig med en gris och gör just såhär som Robin försöker göra med Bubba.. =D haha, trodde jag skulle dö av skratt, Bubba liksom hänger med på det man gör med han..

Robin försökte även leka det med Bagheera som krampade ihop benen och vägrade ta upp dem i taket. Testade även med Baloo, men ni som vet hur han är fattar nog vad han gjorde = precis, han pep och det lät som Robin försökte ta ihjäl han =D haha.

Stackars mina djur när Robin är i farten =P..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars dina djur när du är i farten också. :P

2010-02-20 @ 12:19:48
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0