Vart på besök hos familjen



Var uppe till mamma med familj igår för att dels hälsa på, men också se deras nykomling. En helt bedårande sötnos, en bernersennen valp. Hekla heter hon och är 10veckor. Hon har ett blått och ett brunt öga, ganska häftigt.
Gick inte att ta ögonen ifrån henne och det gick framförallt inte att sluta klappa denna underbara mjuka päls hon har =)!.
Snacka om avundsjuk jag är på dem, jag vill helst ha en Rottweiler, men Håkan är inte lika förtjust i tanken, får jag inte det har jag alltid velat haft en bernersennen, så jag är nådigt avundsjuk på er !!! =).



Hekla vill ha Daisys ben hon har i munnen, men inte lätt när man knappt når upp =).



Hekla har fått ett väldigt bra grepp om Daisys dubbelhaka. Stackars Daisy får vara med om det mesta nu när Hekla är så busig.



Katterna är också vädligt roliga. Dock gillar inte denna katt att leka med Hekla.
De har en annan katt, Frasse, som faktiskt gillar henne. De leker tydligen som tusan utomhus =).



Kom igen då din lilla tråkiga kissemisse tror jag Hekla säger här =D.



Sedan blev Hekla trött och gick och la sig utanför sin säng, men med kanten av sängen som huvudkudde =).
Så himla söt så det finns inga ord i hela världen som går att beskriva detta lilla bustroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0