Vinterland 2009-2010



Ännu mera snövallar nu.







Promenad i skogen, fick pulsa i snö upp till låren emellanåt.



Denna vinter som håller på nu är den värsta som jag minns. Jag minns inte om jag upplevt såhär mycket snö och denna kyla som håller i sig så länge. Nu är det inte lika kallt som det vart, och skönt är väl det. Fast jag tycker att det blir nästan råare i luften nu än när det var 25minus.

Jag längtar tills våren, hoppas bara denna snö försvinner sakta. Annars har vi en översvämmad leråker att vänta oss överallt.

Snö är fint, blir ljust och fint att köra i om kvällarna =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gillar bild nummer 2! :)

2010-02-11 @ 10:38:11
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0