Beställt

Nu har vi beställt köket, känns ganska overkligt och konstigt, men nu ska det äntligen bli av !!. Blev ett kök från Kvik, så jäkla snyggt kommer det bli, det vet jag redan nu =). Leveransen kommer inte förrens den 27april bestämde vi. Kunde ha fått det om 3v, men lite tidigt för våran del, bättre att det kommer så sent som möjligt och det var slutet av april då har vi hunnit kommit en bit in i renoveringen och vi vet vart vi kan ställa köket så länge för det kommer inte vara helt klart att ställa in när köket kommer.
Ska bli riktigt skönt att slippa att vattnet fryser hela tiden, det är nog det bästa av allt och att vi kommer få varmare golv, kommer bli en hel del skillnad.

Stort jobb blir det eftersom det ska rivas både tak, väggar och golv och allting ska göras om från början. Dras nu el, nytt vatten och avlopp med allt som hör till det och det ska isoleras väl överallt. Troligen kommer vi åka på att gräva ur grunden om vi har otur och det tror vi att vi har för troigen är det för grunt för att kunna isolera så som vi vill ha det.

Jag längtar som tusan !! Detta år kommer bli helt suveränt med allting, det vet jag redan nu ! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Glad för er skull! :)

2010-01-14 @ 22:29:26
URL: http://musikoffer.com
Postat av: sofia

Åhh vad kul!!



Är såå avundsjuk. Inte på allt jobb, men på att få det helt nytt och fräscht och snyggt och varmt och fint. :)) Ska bli så kul att få se det sen.



Och du jag skulle verkligen vilja träffa dej nu. Säg en förmiddag som kan passa dom närmsta veckorna. onsdag eller torsdag. Om du kan. Annars kanske en helgdag när Stefan är hemma. Så jag kan komma själv en sväng.

2010-01-15 @ 13:05:24
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0