Felice



I flera dagar har lille Felice vart assur på Ari, sparkat emot han så fort han kommit och till och med bitit efter han, inte för jag tycker synd om Ari direkt för han förtjänar det så som han håller på mot henne, men jag blev lite fundersam eftersom Feclie alltid går undan och gör nästan aldrig något.

I lördags kväll fick jag svar på varför hon betett sig såhär, lille Felice brunstar, direkt när hon kom in i boxen så stallde hon upp sig och skvätte. Igår var stämningen i hagen betydligt lugnare. Felice vill hela tiden vara nära Ari och det tillåter Ari för en gångs skull så de gick ihop sida vid sida, typ rörde varandra hela tiden. Ganska sött =)

Och imorse höll jag på att få en chock, Felice sa God Morgon när jag kom in, gnäggade till lite sådär som de gör på morgonen. Lilla gumman =).

I lördags storborstade jag henne och kollade igenom henne noggrannt efter sår och dylikt, men hon hade ingenting. När jag skulle känna innanför låren och vid tuttarna ås det var okej där med så pep hon och titta surt på mig, typiskt henne. Hon är så himla kittlig överallt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0