Gårdagen

Igår så frös vattnet i köket igen, trött man blir, men men det ordnar sig i slut ändan med allt, det vet jag =).

Sov ganska länge igår, sedan blev det att fixa i stallet, städa hemma, plockade bort alla julsaker och tog fram andra saker. Håkan åkte upp till Micke & Lillemor för att fixa med deras dator.

Jag bytte däck på transporten så länge, vi har inte använt transporten på hela vintern, så jag har inte bytt till vinterdäck förrens nu.

Vid 16 tiden drog vi oss inåt Örebro för Håkan skulle på ölprovarkväll med Torslunds kaggen. De hade haft riktigt trevligt och mycket öl bjöds det på, så det var en väldigt glad Håkan som jag hämtade sedan.

Under tiden han var borta så hämtade jag upp en soffa vid Linas mammas jobb. Vi ska ha den under tiden vi renoverar eftersom våran soffa ska slängas och sedan efter det ska antagligen Sandra ha den =).

Lina följde med hem, vi tog vägen förbi Maxi och köpte bakad potatis och ingredienser till en röra. Åt gott och slappade riktigt på soffan. Hjälptes åt att bära in soffan i huset, sedan var det dags att åka in mot Örebro för en frusen Håkan ville hem.

Nu ska jag ut och fixa i stallet, gå ut med Ari sedan ska vi och äta hos Håkans mormor. Antar att jag får åka dit själv först, för Håkan är iväg och tittar på en trasig bil som ev han och Henke ska laga..
*suck, jag vill vara hemma och elda, men men*.

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja, björnbär är väldigt god den med. Svårt att bestämma mej för vilken som ligger på topp. men den här försvinner nog snart. Var ju bara ett gästspel. :((

2010-01-13 @ 11:11:45
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0