Hostel

Blev rekommenderade att se en skräckfilm som tydligen enligt han som rekommenderade den skulle vara riktigt läskig. Jag som aldrig blir direkt rädd för skräckisar tycker det är riktigt kul när folk rekommenderar något som ska vara riktigt läskigt och hoppas på det bästa att den ska vara riktigt läskig.
Fick tag i både Hostel 1 och 2 så vi såg dem efter varandra igår kväll och nja som vanligt sitter man och typ gäspar och funderar på vart det läskiga ska vara.

Hostel är absolut ingen film jag rekommenderar folk för fy vad trist och dålig gjord den var.

Finns det någon skräckfilm ni kan rekommendera som ska vara riktigt läskig??. Jag vill sitta under en filt och sitta på helspänn någon gång, hittills har jag aldrig gjort det,  så vet ni någon så säg vad den heter =).




Kommentarer
Postat av: Sandra

The Black Cat.. HAHAHAHAHAHAHAHAA!!!

2010-01-03 @ 17:25:51
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Sofia

Mirrors. Kanske. Jag tyckte den var läskig iallafall. :)

2010-01-04 @ 22:34:21
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0