Mitt älsklingsrum



Jag kan vara i sadelkammaren hur länge som helst och bara typ inte göra något. Det är min frizon, jag bara älskar att kliva in där. Bara att få stå där och smörja läder, städa undan allting eller bara titta på alla grejer man har gör mig hur glad som helst. Är jag på riktigt risigt humör blir det oftast mycket bättre av att bara gå in i sadelkammaren och bara titta på alla älskade saker.

Jag är nog ganska störd, men jag älskar hästsaker, skulle kunna spendera hela min lön på bara hästsaker =D.



Dock gillar jag inte alls att Håkan har en massa bilpoleringssaker där inne, men just nu har vi inget annat val för det måste stå frostfritt, men så fort vi hittat ett lämpligt skåp till det så ska det ut och jag längtar =D.

Det är MIN sadelkammare, inte Håkans =p.

Kommentarer
Postat av: anna

Ville du skicka lite bilde rpå ari?

kram anna

2010-01-13 @ 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0