På beställning



Jaja Janne, visst jag gnäller, kan bero på att jag stör mig på en hel del saker just nu =D. Och du har rätt, jag gnällde häromdagen över huset, men inte värst mycket över temperaturen utan mera om att vattnet var fryst.
Men nu är vattnet igång igen och allt är som vanligt igen.

Idag har det vart en riktigt härlig dag iaf, storstädat i stallet, tagit ner alla julsaker, plockat i hemmet i massor, men fortfarande massor kvar.
Har även vart ute ca 45min och gått i rask takt med Ari, tror både han och och jag tyckte det var lika kul och skönt, Vi stannade flera gånger så Ari fick titta sig omkring och nere i ålsta stod han hur länge som helst och bara tittade över alla hus, han verkligen njöt av situtionen såg man. Vi sprang och lekte lite tafatt hemåt, dock orkar inte jag hur mycket som helst så jag blev aptrött fort vilket Ari inte gillade, han ville busa mera.
När vi börjar närma oss hem så hör man Felice på lång väg som bara skriker efter Ari =). När Ari väl var i hagen var de tvungna att nosa och muttra på varandra direkt, Felice blev så glad att hon gjorde bocksprång och stack iväg en stund i full fart, hon är hur pigg och glad som helst =).

Jag har fått tag i en rockard som jag ska få låna av supersnälla Martina, se om det går att få låna den till nästa helg, testa ut och köra Ari. Snälla Janne plockade ihop travselen jag har så den är helt komplett så det är bara att tuta och köra så fort jag får låna rockarden, hoppas han gillar det =).

Nu ska jag fundera ut någon mat som ska göras, Håkan är iväg och tränar. Jag orkade inte hänge på, för jag gått långt i rask takt, stått på orbitrekken och hållt igång hela dagen så jag är helt slut i kroppen. Det får bli på söndag istället =).

Kommentarer
Postat av: anna

Hej

hade inga pengar på telefonen, jo jag saknar Ari.

vore oxå jätte kul att få bilder på honom då och då.De är ju aldrig roligt att tvingas göra sig av med något som man älskar mkt, men ibland blir det så. Och i aris fall så var det ju det bästa för hans del. Han har det ju jätte bra och mår bra, det är jag jätte glad över.Men det är jätte svårt för mig att inse att ens "bästa vän" ens protjekt, sin skatt är borta, den som ja la vart enda öre på, rädda, bygge upp, gjorde häst av. Det mår ja dåligt över för att Ari var verkligen allt för mig inte mitt intresse utan han var min skatt, Men han har det underbart bra nu och får varea i livet det betyder allt för mig.

Och ska försöka komma upp och hälsa på honom snart!

kram anna

2010-01-09 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0