Snö & kyla

Imorgon blir den en tripp till Glada Huddick för min del, de frågade om jag ville byta Norge mot Huddick och det ville jag mer än gärna göra. Gillar inte att köra på Norge. Vet dock inte varför, för körningen jag har är helt toppen egentligen, men gillar inte Norrmän, förstår ju för tusan inte vad de säger =D.

Så byte på Huddick passar mig perfekt =). Ska ta med en ljudbok och hoppas på att den är, hinner nästan lyssna helt på den på resan. Hoppas bara att det finns stereo i bilen, för sist jag åkte på Huddick hade idioten tagit ut fronten =/.

Överallt skrivs det om att vi ska få sibirisk vinter och det är svinkallt och bla bla, klaganade på kylan helt enkelt. Men hur ska folk ha det egentligen, nyss pratades det om att vi aldrig kommer få vinter igen och alla var deprimerade över att vi aldrig får vinter osv osv. Nu då, vad har vi nu?, jo vinter om något, ska man inte vara nöjd då?.
Nä, för vi svenskar är aldrig nöjda =D.

För mig spelar inte kylan någon roll, det finns kläder, det som jag inte gillar är att det är halt varje dag typ på vägarna, hatar att sitta och spänna och koncentrera mig till 110% hela tiden när man kör, man blir så jäkla trött i huvudet då.. Men jag har valt yrket själv och man vet hur vintern är, även om denna vintern är extrem.

Jag tycker iag att det är otroligt fint med snö och riktigt mysigt. Ska bara försöka häva mig iväg och åka pulka någon dag nu när det finns snö, men känns som tiden inte räcker till för det, men ska nog försöka iaf. För är det något jag älskar är det att vara barn för en dag och leka i snön =).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Fia nu tror jag att du har fått gnällvälling till frukost igen för några dagar sen gnällde du om att folk körde som om de hade fått körkortet i Kellogspaketet! Och nu för att de tycker att det är kallt Och rätta mig om jag har fel så tror jag att det var någon som hade vissa åsikter om temperaturer i något hus. VRÅNG JANNE!

2010-01-07 @ 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0