Allt möjligt



Vårt helt underbara vårdträd som vi har ca 5m rakt fram från våran ytterdörr. Jag fullkomligt älskar det trädet !.
Fyller en bra funktion också, blir aldrig direkt jättehett i huset om sommrarna utan håller sig skapligt svalt.



Ena rhododendron busken Håkan fick av sin farmor och farfar. Båda två har blommat jättefint och mycket blommor pår dem =).



Granen den växer oxh växer. Detta är en Balsamgran som Håkan ryckte upp ur en skog, skottet var ca 3cm stort så vi trodde inte det skulle ta sig, men det gjorde den och det har växt rejält på 2år =D.



Längtar man tillbaka till detta?? Fy tusan vad snö vi hade, många säger att vi inte kommer få så mycket någonsin igen, jag vågar mig inte på att ens fundera något. Vädret är så konstigt nu förtiden så man vet aldrig. Ta dagen som den kommer istället =).
Men jag är väldigt glad att jag fått upplevt så mycket snö!



men just nu njuter jag i fulla drag av sommaren som äntligen kommit med stormsteg. Så härligt. Och så jobbar jag bara nästa vecka och enbart 4 nätter. Så på torsdags morgon nästa vecka så kommer jag le brett på vägen hem från jobbet och veta att 5 helt underbara veckor väntar mig!!
Även om det blir långt ifrån lugnt, men ska bli skönt att vara hemma hela dagarna. Jag får aldrig nog av våran gård =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0