Duktiga Rut



Detta är 5:e gången jag kör Rut helt ordentligt. Körde ut helt själv för första gången. Och jag säger bara en sak = WOW vilken kanonduktig häst!
Hon tycker det är lite krångligt att vända då vagnen går på hennes fina mage och det ogillar hon, men vi övade på att vända och backa med vagn, ökad skritt och trav. Allting fixar hon och lyssnar på minsta vink man gör bakom rumpan på henne =)



Äntligen hemma säger Rut =). Funkar hur fint som helst att vara ute med Rut nu när man sätter på henne öronhuva, flugpannband och en sönderkliptt flughuva som jag fäster runt mulen. Då kommer inga smågrejer på henne i ansiktet, hon ser ut som värsta ballerinahästen och tror folk får sig ett gott skratt när vi möter bilar, men det är det värt. Rut älskar när jag kommer med alla grejer och ska sätta på henne det, lugnar ner henne till max =).
Mammas pärla som är sååå duktig, finns inga ord som kan beskriva det =)!.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig tjej! :)

2010-07-28 @ 18:08:30
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0