Power i lördags

Inte bloggat på ett bra tag nu, tiden räcker aldrig tid att sitta längre stunder, men nu väntar jag på att tiden ska gå så jag får åka till veterinären så då passar jag på och bloggar lite =D.



I lördags var vi upp till Västerås, men vi åkte aldrig in mot stan där den riktigt crusingen är utan åkte mot Skultuna och tittade på Hotrods bilarna där de hade någon slags träff =).



Finns många riktigt snygga, men det finns också vissa bilar man inte riktigt förstår sig på att de vågar åka med dem. Jag tycker det är riktigt trist att jag kan så lite om hotrods modellerna, aldrig intresserat mig förrens nu. Så nu ska här läras =D.
Fin bil ovan.



Så grymt läckra färger de här hade, synd att ljuset inte gör färgen rättvis. Så läckra lila färger.



Något låg, misstänker att de höjer den innan de åker =D.



Den här bilen hade också grymt snygg färg, men bilden gör den lååångt ifrån rättvis tyvärr..



Kalifornialack.



Bye bye Hotrodar, tycker sådana här bilar är riktigt tuffa, nu vill jag också ha en =D. Fast det är inte min drömbil på långa vägar =P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0