Snart har vi golv i köket



Igår kom snickaren Sune hit för första gången och det diskuterades och börjades lite smått arbetas.
Golvreglar kom upp i rasande takt.



Strulade ingenting med reglarna, var hur skönt som helst.



Idag fortsattes det med plast och grus i botten, lades dit stöd för blindbotten, kanske man kan kalla det.



Ignusellen ( sorts frigolitisolering) kom på plats. Stödläkten helt klart, asfaltboarden och pappen ditsatt, men bild på det kommer senare då jag inte tagit någon än.
Börjat regla i väggarna och bestämt oss för att flytta ut fönstrena, vi har jättebreda fönsterbläck på utsidan, men vill ha det på insidan.
Jag har rivit ner hela badrummet helt själv ( stolt =D hehe ) idag också. Var vidrigt att riva då det stank råttpiss något så grymt mycket, men men bita ihop och ta bort.

Nu ska jag sova för imorgon fortsätter det.....

Kommentarer
Postat av: Marie B

Jäklar vad långt ni har kommit!!!! Ser ju finfint ut! Helt otroligt vad duktiga ni är att ligga i och jobba!!! Ha det bra!

2010-07-15 @ 07:40:36
Postat av: Sofia

Ja, nu minsann går det fort!



Jag har nu lärt mej att man inte alls ska vänta ut nackspärren, utan gå till sjukgymnast så åtgärdar dom. Det mesta onda var över på ett par timmar efter jag vart där. Hur skönt som heslt. Det får du prova nästa gång! :)För fy faan att gå med den smärtan!

2010-07-15 @ 14:06:49
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Här går det undan ser jag =) Jösses vad ni sliter! Spännande att se hur det ska bli.

2010-07-15 @ 21:21:39
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0