Tisdagens roande



Igår kväll ville jag helt enkelt roa mig ordentligt så jag gick ut i hagen och rensade bort alla förbaskade kardborrsbuskar. ( ingen aning vad de heter utan kallar dem kardborrebuskar).
Hatar att ha dem i hagen, de fastnar i hästarnas luggar, hovskägg, svansar och man. Inte kul att reda ut det !

Så det tog sig en bra tid att leta rätt på alla och klippa bort dem.
Och inte bara för att det tog tid med det, inte lätt när man har en häst som går efter en och knuffar in en i brännässlorna när man står på huk och klipper, eller så tog han tag i kardborrbusken när man fått bort en och sprang iväg med den. lekfull? nä vadå =)
Sötnosen Ari var det, gick efter mig som följa John gubbe hela tiden =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp jag läser din, men nu var det ett tag sen jag var inne. Nu har man njutit av solen och inte varit så flitig i bloggläsandet.



Hoppas ni har det gott!!

2010-07-29 @ 22:55:20
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0