Mosters älskling



Idag var jag och träffade min systerdotter för första gången.
Jag har inte berättat något om att jag blivit moster, men jag har velat haft bilder och det har jag nu ;).

Emma och Peder satte det fina namnet Alicia på henne, superfint namn på en superfin flicka. Hon kom till världen den 4:e juli kl. 23.38 var 51cm lång och vägde 3400g =)

Stolta mamman på bilden ovan med sitt andra barn Dolly och barbapapa =D



Mycket stolt moster. Hade kunnat sitta kvar i timmar och bara titta på henne. Helt underbara hela hon, så himla snäll. Hon säger knappt ingenting och bara sover, fast hon var vaken och tittade ganska mycket när jag var där.



Sötnosen Alicia <3



Hade med mig bl a Barbapapa gosedjur som snabbt fick vaka över Alicia. Emma gillar barbapapa så man vet vad man ska köpa om man hittar det ;).



Skjutsade iväg dem till affären så de fick handla mat som de bjöd mig på. Riktigt gott, det gjorde du bra Peder =)!
Alicia däremot tyckte inte bilbarns stolen var sådär jätte populär, men inne i bilen sa hon inte ett knyst.



Hon är så himla söt, går inte att ta bort blicken ifrån henne och självklart fick moster äran att mata henne, vilket var hur underbart som helst mellan alla småpruttar ;).



Stolta mamman med Alicia, nybytt där bak =D.

Men kom på nu när jag sitter och tittar på bilderna att jag inte tog kort på stolta pappan peder, förstår inte att jag glömde det ??!!. Blir nästa gång ;).

Tusen tack för titten Emma & Peder. Var jätte trevligt och jag kommer gärna snart igen, så fort jag har tid =).
Tack för god mat och trevligt sällskap också.
Pussa Alicia från moster <3

Kommentarer
Postat av: Emma, Peder, Alicia & missarna

tusen tack för titten o tusen tack för kläderna, barbapapan o linnet :) kram oss

2010-07-23 @ 19:20:56
Postat av: Sofia

Vilken liten sötnos! Förstår att du numera är en "stolt moster". :)



Och du, du och systra di är ganska lika!! ;)

2010-07-23 @ 22:43:16
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0