Grattis Robin till studenten



Min älskade lillebror Robin tog studenten i fredags och jag kunde tyvärr inte vara med =(, vilket jag är hur ledsen som helst för. Men trodde inte han skulle ta den då han sagt det länge, så jag och Håkan bokade hotell uppe i stockholm för våran 10års dag gick av stapeln den dagen....

Men men jag får nöja mig med att titta på bilderna därifrån som Sandra tagit =).
Kände knappt igen honom på bilderna först, dels är detta första gången jag sett han i riktig kostym och så hade han rakat av sig håret dag för äran =)
Så Fin !



Fina mamma och Fina Robin. De är bra lika =).



Fina pappa och fina Robin, syns det att det är far och son? =D. Snacka om lika.

Stort Grattis till din student Robin. Du var så himla fin !!
Så trist att jag inte fick se det på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0