Lycklig hästägare



Ari har börjat gäspa riktigt mycket. Han gäspar så fort man kommer hem från ridtur eller körtur. Han gäspar när han får Back on Track filten på sig. Gäspar när han kommer in i boxen när det är dåligt väder eller bara för en liten stund. Gäspar när man ska ta på han grimman när han ska ut från boxen så då får man stå och vänta tills han är klar. Gäspar ofta i hagen med. Han är bra söt =).



Fina Fina hästarna =). Rut gäspar inte sådär ofta utan mest när man kommer hem från en jobbig ridtur och gärna på morgonen om de vart inne över natten.



Detta är en vanlig syn nu för tiden. Så fort man kommer till hagen så kommer Ari direkt. Så fort han får syn på mig kommer han även om inte Rut följer med. För då ska jag klia honom och gosa =).
Ignorerar jag honom då, som att vända ryggen emot så börjar han mer än gärna stå och nafsa på mig för att uppmärksamma mig om att han faktiskt är där =)!.

Den här killen smälter jag mer och mer för varje dag som går. Han är så jäkla gullig så det finns inga ord i hela världen som beskriver det.
Trodde aldrig att detta skulle kunna ske när jag skaffade mig honom, men jag har vunnit hela hans förtroende och det märks, han litar på mig och tror han tycker om mig, annars skulle han nog aldrig gosa såhär mycket med mig =).

Rut har aldrig vart såhär svår att lära känna, utan hon har vart bäst redan från början. Snällare häst får man leta efter. Jag är så himla stolt över att jag äger 2 helt underbart fantastiska hästar, lyckligare kan man inte vara över dem =)!!!

Kommentarer
Postat av: anna

Han är jätte fin ann-sofie. Det syns att ari mår jätte bra och har det kannon, och vad ja läser att han vunnit tillit åt dig är otroligt glad över det. och att ari finns hos dig. Pojken kommer alltid finnas i mitt hjärta men nu vet jag och dte kan jag ta med mig att han har dte super, längtar den dagen jag e beredd att åka och hälsa på honom.Kram anna

2010-06-21 @ 17:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0