Trevlig Midsommar



Ska man klaga på något idag så är det att det kunde ha vart bättre väder =).
Men för tusan, man är ledig och det är alltid skönt, fast jag längtar redan tills jag får göra som Bubba, bilden ovan, nämligen sooova, är pisstrött. Blir oftast för lite timmar att sova under veckorna när jag jobbar så när man är ledig är man rejält trött.

Hoppas Håkan vaknar snart så vi kan börja sätta fart och komma iväg snart. Ska upp till mamma med familj =). Kommer bli riktigt trevligt, det vet jag redan nu.
Sandra och Jonas kommer runt 17 tiden, Sandra ska jobba idag mellan 07-16 så de hämtas upp efter jobbet =).

Jahopp, Trevlig midsommar på er alla =) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0