Äntligen



Äntligen har jag kommit igång och ridit Rut !. Här var snälla Sandra med och cyklade bredvid så hon kunde ta lite kort, dock inga superbilder, men vi får bjuda på oss själva iblland =).

Har fått tag på en tjej som ska bli medryttare på Rut i sommar, Annsofie heter hon ( jäkligt snyggt namn om ni frågar mig =D, jag heter det själv =P .). Hon har vart här 2ggr denna vecka och mestadels pysslat med Rut för att lära känna henne. Men på lördag kommer hon åter och ska då provrida ordentligt för första gången.

Det har verkligen klickat mellan oss, första gången hon var här så stanna hon länge, minns inte hur länge. Andra gången, igår, så var hon här i 7 timmar =). Snacka om att vi kan bubbla.

Jag har verkligen kommit över min skräck med Rut känner jag, inte helt för det är fortfarande riktigt snabb trav och galopp som jag blir lite skrajsen över, men jag är helt övertygad om att det kommer försvinna snart, för det har jag bestämt! Rut är så himla snäll =)!

Kommer bli en toppensommar mitt mellan renoveringen, det känner jag på mig. Jag och Annsofie kommer ha en hel del kul ihop och för övrigt så kommer jag rida en hel del själv också som är så skönt att man äntligen kommit igång med =).

Ellinor som skulle ha blivit medryttare har lite svårt att komma hit och så ska hon jobba och ta körkort så hon har fullt upp, men även hon kommer att dyka upp här emellanåt =).


Kommentarer
Postat av: Monica

Heej! :) vad kul att du hade skrivit.



Jag kommer gärna över så fort ni känner att ni har tid. Renoveringar är inte att leka med har jag förstått genom era bilder, en hel del jobb! :)



Fin bild du hade lagt upp i det här inlägget på pärlan. Skönt att det går så bra med henne, det känns verkligen bra för mig också! Saknar henne enormt dock, men som sagt så känns det bättre när jag vet att hon har det bra hos dig.



Ang passet så kollade jag igenom nästan överallt häromveckan när jag röjde, men kunde inte hitta det.. Förstår inte vart det kan ha hamnat!? :/



Hoppas vi ses snart!

Ha en trevlig helg :)

kram kram

2010-06-11 @ 08:16:42
Postat av: Sofia

Vad skönt att det ordnade sig för dej! Kan tänka mej att det gjorde att du kunde andas lite lättare. :)

2010-06-11 @ 10:51:48
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0