Angående mitt bloggnamn

Fick frågan från en person hur det kommer sig att jag döpt min blogg till "Isonstar", hur man kommer på ett sådant namn och det ska jag förklara för er =).

Det är ett minne från mina älskade hästar, min 1:a och 2:a häst som tyvärr fått lämna mig.
Ison är efter Daniella, hon hette Daniella Ison och star är efter Maja, hon hette Limelight Star.
Så de tillsamman blir helt enkelt Isonstar..

Min älskade Daniella Ison



Min älskade Limelight Star



Mina älskade och saknade hästar ihop



Saknar er <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dem också! :(

2010-03-11 @ 16:43:55
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Ulrika Carlsson

Hejsan! Satt å letade fakta på min nuvarande häst.



Hans mamma hette Limelight star. Kan det vara samma?

Skulle bli jätte glad om du skulle ta kontakt om det är så att din häst limelight star var ett sto och haft föl tidigare?



MVH Ulrika

2012-01-17 @ 15:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0