Dags att sätta fart

Nu är det dags att sätta fart om man ska hinna med något idag.
Ska mocka, duscha vänta hem Håkan så vi kan åka och storhandla, har ingenting hemma i kylen.

Hoppas att vi kommer hem i skaplig tid så jag hinner ut med någon av hästarna iaf och att det slutat regna då, ingen lust att göra något med hästarna annars faktiskt.

Måste träna min rygg också, få hjälp av Håkan att fixa det rätt, skitsvårt att lära andra muskler jobba när man inte är van att använda dem. Märker iaf att kiropraktorn har rätt, att jag har jättedåliga muskler i bålen, men det håller på att jobbas upp hoppas jag nu =) !!.

Nu, på med kläder och ut i stallet var det !!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att klänningen vart bra :)

Jag har inte köpt den än, jag köpte en jeanskjol och en tunika istället. Men jag såg den i affären den "blåa" är nästan lila, väldigt fin. Får sen om det blir den, ska til ullared. Kanske hittar ngt där.

Ha det gott.

2010-03-29 @ 18:42:35
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0