Dove Visible Care



Dove har kommit ut med en ny sorts duschcreme som man ska få mjukare och smidigare hy redan efter 7dagar och synbart vackrare hud efter 3v. Funkar det inte så får man pengarna tillbaka =).

Jag är som jag skrivit tidigare, medlem i buzzador och genom dem fick jag chansen att testa på denna nya Dove duschcreme. Hämtade ut det efterlängtade paketet igår.

Ska bli intressant att få testa denna nya sort, då jag är stor favorit av Dove produkter och vet att de flesta är bra så blir man väldigt intresserad av vad denna kan göra med huden.

Kommentarer
Postat av: sofia

Härligt! Hoppas du blir len och mjuk som en babyrumpa! ;)

2010-03-06 @ 11:48:28
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0