Filmer

Har tittat på 2 filmer som jag velat sett ett tag.

Beck- stormens öga, jag trodde den skulle vara en av de bästa Beck filmerna, men det var den absolut inte, men det finns sämre också. Gundvald gjorde ett riktigt bra skådespeleri i denna film med, utan han vore Beck inget att ha enligt mig. Lagom bra rakt igenom var filmen iaf.

Valkyria, Tom Cruise gjorde en bra insats. Handlar om en grupp tyska soldater under andra världskriget.
Men jag störde mig på en sak, de pratar engelska, öhh liksom hur många tyska soldater pratade engelska?? även den så kallde Hitler i filmen pratade engelska och det gjorde att filmen inte var trovärdig överhuvudtaget, ganska trist. Men den var snyggt gjord och påkostad så en helt klart sevärd film !.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0