Helgen



Fick hem första paketet från H&M i fredags, klänningen, leggings och 2 lila toppar. Allting satt perfekt !!
Älskar klänningen =).
Kul att det passar, då blir man glad. Jag som aldrig häver mig ut i butiker och shoppar tycker internet är extremt skönt. Vore kanske kul att komma ut och shoppa någon gång också, men tiden räcker inte till direkt, antar att sådant får man ta om man ska ha barn och är mammaledig eller när man blir pensionär =D haha.

I Lördags var jag ute och åt med Lina, vi va till La Pampa. Supergott och extremt trevlig personal. Hur bra servering som helst !!. Rekommenderar jag varmt.
Jag hade då på mig klänningen och leggings. Första gången för mig att bära sådana kläder och säger att det kommer absolut inte vara den sista heller, för ack så skönt.!! Att jag inte testat det tidigare.
Jag är som jag är, arbetskläder, klänning hemma eller jeans det är så jag klätt mig jämt, men nu kanske det blir ändring lite iaf =P.

Efter maten åkte vi hem till Lina, där hon bjöd på goda groggar. Det säger man absolut inte nej till =P.
Håkan hämtade mig senare och vi for hemåt till hästarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0