Modern?



Den här veckan står det Praktik för Robin. Inte direkt kul för han, Göteborg fram och tillbaka varje dag. Lite långtråkigt att sitta bredvid.
Men har införskaffat mig en laddsladd till datorn som man kan ha i lastbilen och igår var vi inne på Marieberg och fixade mobilt bredband, en så kallad "dongel" så tror inte Robin lider så mkt när han sitter vid datorn hela tiden =P.'
Blev riktigt impad av internetet, det funkade typ hela vägen till Göteborg och hem. Enda gången det logga ur sig var precis innan Laxå i skogen. Nöjd är jag !!!!!

Så antar att man kan säga att jag är modern nu, när datorn kan följa med överallt, hehe. Ganska skön känsla faktiskt, beroende som man är. Antar att den kommer få följa med varje vecka som jag kör Göteborg så man har ngt att göra när man har rast =P.

Hittade en ganska gamal bild på min köra bror, han är lite annorlunda, det kan ni ju se =P.


Kommentarer
Postat av: Robin

SÅ JÄVLA HET!! :O

2010-03-25 @ 16:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0