Firandet



Idag var jag och Håkan iväg till Fjugesta för att fira Robin som blir hela 19år imorgon den 17:e maj. Norges nationaldag.
Sandra, Jonas och pappa firande också honom. Pappa hade köpt med sig en supergod smörgåstårta från smörgåsbutiken som vi smaskade på !!.
Robin fick en hel del flytta hemifrån grejer av oss alla från Ikea.. Bl. a tallrikar, muggar, glas, bestick, durkslag, en massa köksredskap, skålar, stekpanna, skärbrädor mm mm. Blev en hel del som jag inhandlade i för middags innan vi åkte ditåt..
Han behöver en hel del mera kan man säga eftersom han inget har, så som´kastruller, knivar och en osthyvel sådär som jag vet nu. En fritös skulle han bli superglad över att få då han älskar frityr mat, kaffebryggare och elvisp är andra nödvändiga saker med...

Min lilla söta bror blir hela 19år, vad tiden springer iväg... Men han kommer alltid att vara min älskade lillebror!.

Jag älskar dig Robin <3 !!!. Man kan aldrig vara grinig i din tillvaro =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt ok med "bara" en fika hade faktiskt inte tänkt på ngt annat. Är bara så nyfiken och vill slå en kik. :) Du kan väl slå en pling när du vaknat och så. Jag lämnar barnen vid åttataget sen är jag "ledig". ;)

2010-05-17 @ 09:45:06
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, då gör jag det, måste vara tillbaks i pålsboda vid tio, men en titt och kopp te, så hinner du med ditt också. :)



Ses på torsdag!

2010-05-17 @ 11:37:31
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Love you bro! :)

2010-05-17 @ 11:49:37
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Marie B

Sann syskonkärlek på hög nivå!!! Härligt! :-)

2010-05-17 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0