Glada hästar



Imorse fick de gå ut i den så kallade Björkhagen. Den jag och Robin stängslade upp härom veckan.
Finns en hel dle för dme att äta, visst det är inte jättehögt, men det är helt underbart gott för dem och lagon att äta för att vänja sig vid gräset på allvar nu =).



Trodde jag skulle få några bilder där de sprang eller så, men icke. De har nog fortfarande inte lyft huvudet från marken.



Ari mumsar på, jag får inte komma i närheten av han nu, han är nog livrädd att jag ska ta han från gräset..



Ruttan mumsar också. Hon kommer iaf fram när man kommer. Tror hon säger " Tusen tusen tack". Hon är superglad.





Riktigt mysigt är det när de går i den här hagen. Vårt hus är det vänstra på bilden och fönstret högst upp är vårt sovrum så man tittar på dem innan man går och lägger sig och man tittar ut för att se dem tidigt på morgonen med. Hade tänkt att de ska få gå ute nu om nätterna.
Visst regnar det eller allmänt dåligt väder kommer de in, men det är så varmt om nätterna nu så det kan vara skönt för dem !.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skymtade några fina skyltar på en husknut. ;)



Så skönt för både dej och hästarna att dom kan vara ute på nätterna nu! :)Man blir ju glad i hela kroppen av sommarvärmen som rullar in.

2010-05-19 @ 08:15:57
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar:

Hahaha, han kommer inte hålla till vid Skoda. ;) Synd!

2010-05-19 @ 10:04:50
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0