Dagen



Idag blir det att köra Ari, rida Rut. Måste plocka undan i sadelkammaren för där ser det ut osm en bomb slagit ner, jag har bara strött in saker allt eftersom jag inte hunnit plockat rätt på det och kaos i sadelkammaren är inte min grej så måste städas.
Ska plocka undan och städa en hel del av renoveringssakerna nere i huset. Finns ganska mycket att städa, men blir mycket kvar som måste användas också.

Ska nog försöka mig på att börja iaf städa ur gamla köket ute i lillstugan, har fortfarande inte tagit tag i det, men kan nog kanske börja idag, skulle kännas skönt.

Måste stängsla in lilla äppleträdet också, var och köpte nät igår, äntligen kom jag ihåg det så idag ska det väl bli stängslas så inte lille hoppeharen äter upp det i vinter igen. 3:e gången gillt kan den nog inte överleva.

Håkan ska spackla färdigt i badrummet, bygga igen överdelen av dörren, fixa ute i groventrén osv.

Se hur hur allting går osv, men dagens schema ser ut sådär så kanske dags att sätta fart själv åtminst eftersom gubben sover ännu :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0