Spenderat



Idag har jag vart ute och farit runt på alla möjliga ärenden, sådär som man måste göra, men man hinner inte göra på veckodagarna eftersom jag jobbar som jag gör.

Första anhalten blev Jula för inköp av, foliematta till vindrutan av bilen ( kärringvarning jag vet, men hatar att skrapa is som sitter som berget varje morgon på jobbet ).
Fotskrapa och gummimatta köptes att ha i utanför dörren resp. innanför dörren. Vädertermometer och microfleece underställ köptes också.
Vidare till systemet för helgens intagande ;), nämligen ekolgisk äpplecider och starkvinsglögg.

Vidare till H&M, köpte torrschampoo där.

Vidare mot granngården, handlades jordnötter och talgbollar till fåglarna ute. Köpte även impregnering till hästtäcke, ett par vinter ridhandskar och en ny fin grimma ;).

Sista slutmålet blev Ica maxi för byte av gaspatron till sodastreamen, så nu äntligen kan vi få lite kolsyrat här hemma igen =).

Sedan bar det äntligen av hemåt, hatar verkligen att handla, fast inte på granngården där kan jag gå länge =).

Men Marieberg, USCH säger jag bara ! Jag har inte vart där på evigheter och kommer nog inte åka dit på evigheter heller om jag inte måste. Gillar det inte !.

Kommentarer
Postat av: Sven Artur

Marieberg som har så fina p-platser där vi kan sitta och fika

SA

2010-11-25 @ 10:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0