Ari o.



Nu när Rut har vart halt så har hon inte tyckt alls det har vart skoj att vara själv, så Ari har fått gjort henne sällskap 24timmar om dygnet. Så träningen och motionen på Ari har vart väldigt sporadisk ett bra tag nu, men på fredag har jag tänkt börja sätta fart på han igen.
Han hatar verkligen att bara stå, men har knappt haft något val eftersom Rut har vart tvungen att ha sällskap hela tiden. Men på fredag kommer han bli glad igen.



Ari har en tendens till att se sur ut och speciellt när man kommer med kameran, men här har Sandra lyckats fått kort på han där han ser hur glad och fin ut som helst. Ibland kan han charma vem som helst ;).



Finaste och bästa Ari bari bus unge. Eller kånkelbäret som han även kallas emellanåt. Hans matte har såå snälla namn på han, det beror på vilket humör han är på.

Jag har sagt länge att jag aldrig vill ha en valack för de är så tråkiga osv, men huxflux så stod Ari den tråkiga valacken här på gården.
Men en sak är då säker, att Ari är absolut inte tråkig. Han är verkligen mera som ett sto och det gillar jag skarpt över han, humörsvängningar och annat skoj han hålls med gillar jag =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0