Barn



Detta inlägget är absolut inget elakt menat till er som har barn, så ta det inte så !!

Jag börjar lite smått undra om det är på modet att skaffa barn. För fy tusan vad det ploppar ungar överallt, eller så kanske det kommer krig hit till Sverige snart för man brukar säga att så fort det blir katastrof i ett land så börjas det ynglas ungar.

Jag vet en hel del som antingen har de precis blivit gravida, försöker få barn, precis fått barn eller att barnet är några månader nu. Jag kan inte riktigt förstå varför det ploppas så förbaskat just nu, eller är det bara det att jag känner till mera nu som ska ha barn, har det alltid försökats såhär mycket överallt ?!

Jag menar inget illa med detta utan bara lite småchockad över att ynglas av så mycket överallt.
Och som jag skrivit i tidigare inlägg så kommer frågan allt oftare om jag själv snart ska ha barn, men jag kan erkänna att jag blir smått avskräckt av alla dessa folk som skaffar ungar till höger och vänster.

Jag gillar barn, inte det, men kan tycka det blir lite jobbigt med, går bra en stund, men sedan är det bra.
Kan kanske bero på att jag har många syskon, inte vet jag, men man har hört barnskrik ett par gånger i sin uppväxt.

Men lik förbannat så längtar jag tills jag ska vara barnvakt åt min fina systerdotter Alicia, henne kommer jag alltid att gilla <3. Det går inte att göra annat.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Antingen vill folk inte jobba, eller så är det mode nu, eller så antar jag att de gillar gnälliga bajsmaskiner? ;)

2010-10-29 @ 11:22:54
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Emma

Min lilla fina Alicia :) Du får väl hojta till när du vill låna henne :) Om så bara några timmar om de är så :) <3

2010-10-29 @ 15:07:49
Postat av: Anonym

det är nog bara för att du har svårt att få dig ett nyp eller två

MVH Janne

2010-10-29 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0