Bästa Rut



I onsdags var vi som sagt till Koko som för hoppningsvis gjorde Rut bra. Jag fick order om att skritta henne i 5dgr så igår så sadlade jag henne och jag tog på mig min fina säkerhetsväst och så skrittade vi ut =).

Jag har inte ridit på evigheter, inget har känts kul så Ari har blivit körd och Rut har bara stått, men igår så var det dags.
Och gud vad kul och skönt det var =)!!!!

Var ute i 30min bara, men det räckte för att lyckan var gjord, Rut är så snäll så snäll, bara går. Hon har inte vart ute och gjort något på skitlänge så trodde hon skulle vara aspigg och vilja springa, men icke. Hon gör inget jag inte vill =).

Ska snart ut och rida igen och jag längtar tills jag sitter i sadeln igen. Hoppas hon kommer funka och alla min rädsla försvinner för nu vill jag börja rida och det ska jag börja göra med oavsett vad min rädsla säger !

** Glad **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0