BOX träning



Idag ska jag ner till kyrkskolan i Hallsberg och träna för första gången i hela mitt liv. Det kommer bli minst sagt intressant. Kommer se ut som Bubba ovan efteråt misstänker jag.

Det är ett träningspass med instruktör som håller på i 1 timme, se om jag ens orkar med uppvärmningen, snacka om otränad jag är. Noll kondis, Noll styrka, gått upp i vikt har jag med så några extra kilon att röra också.

Jag stör mig på att jag låtit mig själv gått upp i vikt, skyller mkt på körningen, jag rör mig typ ingenting på körningen och har ingen som helst motivation hemma att röra mig.
Så för att gå ner i vikt är det träning som gäller och sluta med det mesta av onyttigheterna och det ska börjas med IDAG !.
Hoppas jag kommer bli piggare, gladare och komma i kläderna jag haft förr.

Håkan har tjatat en hel del på mig, men jag vägrar gå på typ spinning som en första grej så jag har sagt att enda jag tänka mig är någon typ av Boxningsträning så då var det så passande att kyrkskolan hade BOX träning, träning med insprition från kampsporten, tränar kondition och styrka.

De har 2 BOX pass i veckan, måndagar och torsdagar. De rekommenderar att gå måndagar för nybörjare för det är lugnare tempo. Men jag jobbar måndagar så går inte så med lite jävlar i nama och envishet skulle detta pass också gå sa de.
Jag tränar för min egen skull och ingen annans, så är det så att jag inte orkar 1 timme så får jag väl helt enkelt gå därifrån eller gå åt kanten, folk får väl skratta om de vill, men de har vart nybörjare de med och någon gång måste man helt enkelt börja.
***** OCH JAG BÖRJAR IDAG *****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0