Dåligt humör



Den här helgen har jag vart på riktigt dåligt humör, varför vet jag bara inte. Gått och irriterat mig på alla möjliga saker, slagit mig och allt har bara gått åt skogen känns det som.

Har för ett tag sedan bestämt mig att jag måste försöka se allting postivt och vara så glad som man kan vara, kan säga att detta är svårt.
Jag mår inte direkt bra, mycket som har hänt och mycket som ger mig dåliga flaschbacks. Och detta gör att jag är ganska grinig av mig, fast egentligen ledsen, men visar det genom grinigheten. Håkan tycker detta är mindre kul, så jag har lovat honom att försöka vara glad mest hela tiden.
Denna helg har detta gått åt stöpet så jag har försökt hålla mig på min egen kant...

Tur att Håkan har vart på bra humör hela helgen, så det finns någon i familjen som kan vara postiv just nu..

** Vill må bra och vara glad jämt **

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ingenting blir bättre av att du låtsas vara glad Fia! Du måste hitta någonstans att få utlopp för alla dina känslor! Jag finns här om du vill stöta/blöta/skrika/gråta/rasa/skälla eller bara prata av dej helt enkelt. <3



Och då blir det nog väldigt mycket lättare att faktiskt vara glad sen också. Om du kan prata igenom få avslut och gå vidare! Du kan inte gå och må såhär hur länge som helst.



Jag menar bara väl det hoppas jag att du förstår! Massor av kramar.

2010-10-24 @ 20:37:01
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0