Det blev träning

Känner mig stolt över mig själv idag ! Jag åkte iväg och tränade igår tillsammans med Håkan och det var KUL !

Har kommit med så mkt dåliga ursäkter under alla år, men igår så bokade Håkan tid för träning och jag kände att nu var det dags, inge undanflykter och så åkte vi.

Träningsplatsen ligger ca5min körtid från oss så inte direkt långt att åka. Litet och jättemysigt ställe var det.

Vi var 8pers och instruktören, man skulle köra parvis. Började lite smått med uppvärmningen av hela kroppen, sedan var det dags att börja slå och sparka. Ena personen hade på sig mitsarna medans den andra handskarna och så tränades det så hela tiden.
Höll på ca 45min i ganska bra takt och sedan var det stretching.
Instruktören var bra.

Jag kommer garanterat att fortsätta gå, i början vill jag ha med Håkan för att verkligen komma igång, men tror att jag vågar mig på att gå på passen själv när man börjat komma upp  i kondis sedan.

Seg och något öm i kroppen idag, men trodde det skulle vara värre.

Ser fram emot träningen nästa vecka igen, BOX träningen har de som sagt bara 2ggr i veckan och måndagar kan jag inte då jag jobbar, men får bli torsdagar med BOX och lite träning hemma.
När jag börjat komma upp i kondition vill jag nog testa på Skivstångspass, RML = Rumpa, mage, lår pass och även spinning.

***Skön känsla i kroppen efter träningen***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0