Fias Hiss & Diss

Så som jag lovade igår så kommer det en Hiss och Diss idag.

FIA HISSAR
Måste bli denna T-shirten jag köpt själv eller fått av någon, minns inte riktigt ;D. Den texten är så passande till mig så mycket som bara det kan bli. Jag kan glömma vad jag gjort för 5min sedan ;D.



FIA DISSAR


Alla radiokanaler som spelar sönder de bra låtarna som kan gå ibland på radio.
Varför måste de spela samma låt ca 3-4ggr i timmen ?. Kanske är just därför jag valt att lyssna allt mindre på radio nu för tiden, förut var jag en riktig radioman, men icke längre. Tråkigt !.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste fan ha asdåligt minne eftersom du inte ens

minns att du fått t-shirten av MIG!!!!! :'( :P

2010-10-08 @ 11:20:46
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0