Inte som alla andra



Jag är som jag är, inte som alla andra direkt och jag trivs med det och de som inte gillar det slipper umgås med mig =D haha.
Jag blir lite full i skratt av mig när speciellt tjejer runt omkring mig börjar prata en massa inredning med mig, snygga gardiner hit o dit, julsaker ska fram snart snart tycker vissa och "åhh hur ska du ha det" frågar de ofta.

Hmm, grejen e den att jag är inte direkt intresserad på det sättet, klart jag gillar att ha det snyggt och så, men inget jag ens tänker på flera veckor innan det är dags. Det får helt enkelt bli som det blir den dagen jag orkar ta tag i inrednings grejer.

En annan sak är smink och kläder, smink för mig är typ mascara sedan när folk börjar babbla om allt möjligt så fattar jag inte ens vad det är :D haha, Syrran ville skaffa primer sa hon här för ett tag sedan, öhh primer, är det sådant man har på väggen innan man kaklar va ? =D. Nää inte riktigt va sa hon då typ ;).
Har kommit och funnits en massa kläder som har alla möjliga konstiga namn som jag inte har en aning vad det är, jag har börjat lärt mig leggings, förrut sa jag långkalsonger typ, och när jag väl lärt mig leggings så börjar det komma treggings, jeggings och vad det nu är för skillnad på allt, det vet jag inte heller.

Men frågar ni mig om arbetskläder så vet jag en hel del om det ;), jag trivs bäst i arbetskläder eller ridkläder.
Och snart ska jag ut och köpa träningskläder och vet redan nu att jag kommer trivas i dem med.

Jag är nog en tjej som är ganska svår att umgås med tror jag andra tjejer tycker för jag och många andra tjejer har inte direkt många lika intressen.
Jag älskar allt som har med renovering att göra, älskar att lära mig nya saker hela tiden. Lastbilar och fordon gillar jag med. Och dessutom älskar jag alla sorts djur.

Jag kan tycka det är kul att shoppa kläder ibland, men har aldrig tid att använda dem och så tycker jag allt är pissdyrt. Och Marieberg nu för tiden gillar jag inte.

Så kläder, smink, alla dessa hempartyn folk har och all inredning passar inte in i min intressegrupp direkt.
Men klart jag kan prata om sådant även om jag knappt fattar vad häften är.

Ganska rogivande när man tänker på hur olika man är varandra :D. Men jag vet att jag är speciell och konstig och det står jag för och som sagt så trivs jag med livet !.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0