Min födelsedags present



Äntligen har jag hämtat ut min födelsedags present. Det hämtades ut när vi var på Hööks i fredags.
En Airowear Outlyne, svindyr, men tack och lov så har jag snälla nära och kära som samlade ihop pengar till mig när jag fyllde så jag fick den underbara västen.



Ska provrida idag med den om jag hinner, men det hoppas jag att jag ska göra. Måste testa så den inte slår i sadeln när man rider för då är den för stor och måste bytas, riktigt svårt att få till allt så det sitter som smäck.
Men hittills verkar den underbar, smidig och behaglig.
Nu ska Rut bli bra hoppas jag så jag kan börja rida ordentligt igen, var bra länge sedan så kommer bli askul !

Tusen TACK till alla som var med och hjälpte till så jag fick den underbara säkerhetsvästen !!

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Då får du se till att komma till mellis vid två halvtre när du ska hälsa på. Då frossar vi nästan alltid i massa frukt. :)

2010-10-20 @ 18:30:49
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0